För hon har blommor i sitt hår som bara jag kan se ♬

Halloj!

Vill bara kika in och säga hej lite snabbt! Kom precis hem från jobbet efter nästan 12 timmars jobbadag. Och en sjukt stressig sådan! Sen är jag dessutom jätte trött hela tiden. Kan ju inte skylla på att jag är ”jetlagad” direkt. Håller tummarna att lite sovmorgon gör susen. I helgen hoppas jag hinna pyssla lite! Blir inte så mycket av den varan undervardagarna.

Just nu har jag snöat in lite på att använda runda bilder. Vi får se hur länge denna trend håller i sig. Här en bild på en lite slarvig håruppsättning som jag hade på min nära väns bröllop i somras.

håruppsättning

Hoppas ni är piggare än vad jag är!

.✣.☮.✭.⇞.✭.☮.✣.

Kram

Kommentera

