Att resa är FRIHET ⇞

Halloj!

Tänkte bara titta in lite snabbt. Har haft en fantastisk vecka på Rhodos tillsammans med mina mamma och redan hunnit jobba två dagar. Idag sa dock kroppen ifrån och jag har konstigt nog haft feber och ont i huvudet. Så idag fick jag jag stanna hemma. Har fortfarande molande huvudvärk i höger sida av huvudet. Men hoppas kunna jobba i morgon. Trivs så bra på mitt jobb så känns tråkigt när man behöver vara hemma.

Bjuder på en liten bild från resan. Visst får man alltid en unik känsla av Frihet när man är ute och reser! Man ser ju helt klart för lite av världen. Skulle jag kunna så skulle jag resa mycket mer än vad jag redan gör!

Frihet

.✣.☮.✭.⇞.✭.☮.✣.

Kram till er

Kommentera

