Skatter från Grekland

Och så var det söndag igen! Det känns som om helgen har gått på tok för fort. Men är väl säkert bara för att jag hade stängning fredag och jobbade lördag. Fast å andra sidan går väl alltid helger för fort! ;)

På torsdag får jag äntligen åka ner till Skåne igen för att träffa hjärtat mitt. Som jag längtar! Jag är inte gjord för att bo långt ifrån honom. Men just nu får det gå!

Tänkte vis upp mina skatter jag plockade med mig ifrån Rhodos. Köpte hem Nuxe dry oil, ett guldarmband samt lädersandaler som tillverkats på Rhodos. Ångrar mig lite att jag inte köpte ett par till för jag fullkomligt älskar dem. Ja, ja, får väl bli en tripp tillbaka snart! :)

Halsbandet med skalbaggen är från Bankok men tycket den kunde få vara med på ett hörn iaf. Måste köpa en längre kedja till denna  då jag tycker att den är lite väl kort!

Skatt

Guld från Grekland

Eftersom att jag förtidsröstade så kunde jag spendera dagen som  jag ville och göra annat skoj. Jag åkte därför till Ikea med mamma och mormor. Mycket trevligt! Men det är absolut den första gången jag går ut från Ikea utan att köpa en enda liten pinal. Heja mig!

.✣.☮.✭.⇞.✭.☮.✣.

Ha en jätte fin söndag!

BamseKRAM

2 thoughts on “Skatter från Grekland

Kommentera

