Dekorativa isbitar

Äntligen är man i Skåne igen. Eller rättelse, äntligen är jag hos mitt hjärta igen! ;) Ska bli en sån riktig myshelg. Vi ska äta ute, bädda ner oss i soffan och tända ljus, strosa på stan och ta en fika, sova till man vaknar. Ja, ni vet vad jag menar! Så här kommer förmodligen aktiviteten stanna av ett tag. Men innan jag tar helg på riktigt tänkte jag visa mina dekorativa isbitar som jag gjorde i veckan. Jag är fullkomligt tokig i att piffa till saker. Något som är både enkelt och väldigt uppskattat är isbitar med smak och dekoration. Jag i dessa tog jag vad jag hade hemma/ hittade på skogspromenaden med Tryggve.

Följa kombinationer testade jag idag:

Lingon & Citronmeliss

Citron och Rosmarin – Nya favoriten!

Isbitar

.✣.☮.✭.⇞.✭.☮.✣.

Ha nu en riktigt härlig fredag och helg mina vänner!

Kram

One thought on “Dekorativa isbitar

  1. Pingback: Lite tips från tidigare | tillevill

Kommentera

