En onsdag

God morgon! Onsdag idag och snart är halva arbetsveckan gjord. Så skönt att helgen närmar sig med stormsteg. För som ni vet är jag ett stort fan av sovnorgon. ;)

Igår bakade jag äppelpaj av äpplen från en bekant. Blev en twist med av hallon och hemmagjord kolasås. Serveras med en klick vaniljglass! Japp, sjukt onyttigt men också galet gott.

Det blev smarrigt men som ni som följt mig vet så blir det sällan fint när jag bakar! Men det var iaf vackra äpplen! Och i bakgrunden ser ni min dösnygga skärbräda/bricka som jag fick av pappa från Gotland.

Visst blev den fin! :) Den kommer få agera ostbricka många gånger vill jag lova.

Höstpaj

Har ni någon favorit pajtwist? Ha en fin onsdag!

Kram på er!

Kommentera

