Julkort

Halloj i stugorna!

Nu har jag bestämt att tiden är inne att börja julpyssla. Så mysigt och så kul! En sak som jag gillar med julen är att man kan pö om pö- pyssla. Man kan liksom fnula lite när man känner att pysselstämningen faller på. Det gillas massor!

Först ut är egengjorda julkort. Det är så himla mysigt när det dimper ner julkort i brevlådan och allra helst när de på något sätt är personliga. Jag har gjort mina väldigt enkla, på finare akvarellpapper med enkla men stämningsfulla motiv.

Personliga julkort

DIY Julkort

Några av mina julkort ska även gå att hänga upp i granen. Men dessa får ni se en annan dag! ;)

Skickar ni julkort? Hur gör ni era julhälsningar personliga? Satsar ni på att göra helt egna kort eller satsar ni mer på texten?

Ha det gott!

Stor KRAM

Kommentera

