Helgen

Halloj!

Igår var vi i Västerås och Tryggve gjorde en titthåls operation för en längre tid av hälta. Stackars lilla gubben! Han hade så ont efter. Vi kände oss som världens elakaste!

Så hela gårdagen och hela natten spenderades på golvet bredvid en väldigt liten, pluttig hund som man fick klappa på hela tiden. Idag känns han dock mycket piggare. Även fast han fortfarande har stora problem att stötta på höger bakben.

I dag har jag jobbat ett par timmar sen blev det en power nap på en timme efter jobbet och snart ska jag ta mig ett glas rött och njuta av att det är helg även för min del.

På tal om sol i förra inlägget. Jag har en bukett solsken på bordet här hemma. Måste visa upp den fantastiska buketten Martin skickade till mig onsdags när jag fyllde år. För er som inte vet så är han nere i Skåne och spelar hockey så sen augusti har vi varit särbo. Men se vilken FANTASTIKS bukett han skickade för att uppvakta mig på 26-års dagen. Han är inte bara världens bästa kille, pojkvän och sambo utan också helt utan tvekan världens bästa särbo också!

blommor

en bukett kärlek

Ha en fin lördag nu!

Stor kram

Kommentera

