Lukten av varm, nytvättad bomull

Halloj!

Måndag och jag jobbar kväll. Men har iaf en ganska skön jobbvecka.

Det kommer inte bjudas på något längre inlägg idag då jag helt enkelt inte har något vettigt att skriva om. Jag tänker helt enkelt bara ägna detta inlägg åt parfymen som jag fick när jag fyllde år. Är så tokigt nöjd med den nämligen! Har snöat in lite på Armani. Tycker det mesta från Armani luktar gott men har mest använt Armani mania och Acqua di gioia. Men denna från Clean lever absolut upp till sitt namn. Den luktar verkligen precis lika gott som varma bomullskläder direkt ur tvättmaskinen. Luktar så fräcsht och rent! Precis som man vill lukta!

warm cotton

Ha en fin måndag!

Stor kram

Kommentera

