Påsk- och vårpyssel

Tudiluu alla solstrålar!

Vilken UNDERBAR helg det har bjudits på! Då syftar jag framför allt på vädret. Så fantastiskt och underbart att få se solen igen. Älskar´t!

Idag efter att jag hade pluggat klart så gick jag ut och satte mig i solen och pysslade årets första påskpyssel. Det kommer bjudas på en hel del påsk och vårpyssel framöver. Så fort det kommer ut något här så uppdaterar jag Tillevill’s Facebook sida. In och gilla den så har ni möjlighet att se uppdateringarna före många andra.
https://www.facebook.com/tillevilll
Påsk- och vårpyssel

I övrigt så händer det inte så mycket idag. Ska städa lite och byta lakan. Är ju bland det mysigaste som finns att få lägga sig nyduschad i rena lakan. Kanske blir någon bra film som avslut på denna veckan.

Ha nu en riktigt mysig söndag!

KRAM

2 thoughts on “Påsk- och vårpyssel

Kommentera

