Påskig pärlhyacint

God morgon och god måndag! Ny vecka och denna vecka är det slutspurt på kursen jag går. Nästa måndag är sista examinationen. Trots att det varit en kul och intressant kurs så är det skönt att den snart är över.
Som jag sa igår började jag med årets första påskpyssel. Det blev bland annat denna pärlhyacint med en påskig touch.
Tänk vad kul det är med små detaljer, speciellt sådana som är egna och personliga. Här har jag satte jag en pärlhyacint i en lerkruka som jag hade hemma. Gjorde en liten björkris- krans för att få det att kännas lite mer påsk.

Påsk pärlhyacint

Ha nu en dunderfin måndag!
Stor kram

2 thoughts on “Påskig pärlhyacint

    • Hej raring!
      Visst blev det lite skoj. Enkelt och billigt sätt att piffa till lerkrukan. :)
      Men mig är allt bra! Hoppas det är det med dug och din vackra mage också!
      Stor kram

Kommentera

