Påskägg med tassel- känsla

Halloj, halloj!

Ja, mina dagar är inte jätte glammiga för tillfället. Min fritid blir i dagsläget lätt skoltid, gränserna blir väldigt luddiga! Fast än att det är en jätte kul kurs som jag läser så ser jag farm emot den avslutas nästa vecka så att jag blir lite mer social.

Trots att min fritid inte är så jätte sköj så har jag hunnit med lite pyssel. Idag tänkte jag visa upp ett av mina senaste påskpyssel. Hittade billiga ”tömda” vaktelägg som jag piffade till lite med pärlor och fjärdar. I vanliga fall föredrar jag det enkla men det här blev som en lite tassel som Maria Montazami hade sagt. Man kan ju självklart byta variant på både fjädrar, ägg och pärlor om man vill ha en annan variant på det hela. Men är nöjd med själva konceptet. Tänk vad gulligt men några sådana här i ett fång björkris eller kanske ormhassle!

Påskägg

Påskris ägg

Ha en riktigt fin tisdag!

Kram

 

Kommentera

