Ledig fredag

I dag har jag bestämt mig för att vara helt ledig. Var ledig från jobbet och tog ledigt från plugget, det är jag värd helt enkelt!

Började dagen med att sätta på mig olika strumpor. Vilket händer rätt ofta fast inte med flit. Men idag ville jag vara med och visa mitt stöd i för World Down Syndrome Day. Att var olika bidrar till en färggladare värld!
Har redan hunnit med att leverera blommor, åkt förbi pappas ateljé och kört backträning med Tryggve.

Nu ligger jag och fnular på hur jag ska slå ihjäl resen av min lediga dag. Möjligheterna är oändliga!

Timjan

Tryggve rockar också sockorna idag. =) P.S Vet ni hur svårt det är att få på strumpor i storlek 37 på en hund med stora tassar och en massa klor. Aphuu!

leonberger
Ha nu en riktigt fin fredag!

Kram

Kommentera

