Mer bilder från gårdagens reportage

Ligger precis och ska ta mig en tupplur så att man mäktar med att vara lite social i kväll och inte somnar lagom till vinjetten av Let´s dance. Har alltid varit en tupplurars så att säga. Tycker det är riktigt gött att kunna sova någon timmer efter jobbet.

Men innan jag dunar in ska jag visa några fler bilder från igår. Här ser ni bland annat hur man kan använda både glasburkar, vinflaskor, pucko- burkar m.m. Ni ser även hur galen jag är i lerkrukor och annat som vissa skulle anse vara gammalt och omodernt. Själv lägger jag alla dess föremål under rubriken ”Tidlösa”, lill-gamal som man är.

Påskpyssel

Påskpyssel

Vet ni, jag vaknade kl 04.00 i natt helt kallsvettig och hade drömt om lördagens tidning som jag ska vara med i. Usch, jag gillar egentligen inte alls att stå framför kameran! Men vad gör man inte för att inspirera flera! Huva, får högt blodtryck så fort jag tänker på den. Tror jag struntar i att öppna tidningen överhuvudtaget!

Nej, nu ska jag försöka få ner pulsen och sova en stund. Ha en riktigt skön och fin fredag!

Stor karm

2 thoughts on “Mer bilder från gårdagens reportage

Kommentera

