Inte bara en skärtorsdag

Halloj!

Idag är det skärtorsdag, sista dagen jag jobbade som samhällsvägledare och nu mindre än ett dygn tills vi lyfter och flyger mot Thailand. Blev så fint avtackad av alla kollegor. Man kan inte låta bli att bli både rörd och lite stolt. När jag kommer hem igen så börjar jag ett nytt jobb som jag hoppas jag kommer trivas på minst lika bra som på kommunhuset.

Har jobbar ganska mycket den sista tiden och har inte blivit så mycket skapande av den anledningen. Jag kommer som ni förstår inte vara så aktiv här undersemestern men har lagt in några tidsinställd inlägg som kommer ploppa under tiden jag är borta. Fiffigt va! ;)

Om jag får tillgång till Wifi under resan så lägger jag förmodligen upp bilderna på instagram. Så vill ni också ha lite värme så går det bra att följa mig på instagram-kontot hemma_hos_tillevill.

Idag blir det lite mer påskpyssel i form av disco/påsk- fåglar som jag skapat med ”magic”- lera och ägg som används som namnplacering. Vill man kan man lägga i ett litet meddelande så det bli som en ” fortune cookie”.

Ägg som namnplacering

Duka med ägg

Discofåglar på torkning
Work in progress - Discofåglar

Färdig disco/påsk-fågelPåskfåglar

Ha nu en riktigt härlig skärtorsdag alla vänner! Så håller vi tummarna att resan går bra imorgon. Kanske skulle satsa på att ta kvarsen till Thailand istället.

Stor kram

Kommentera

