Hej då Sverige! Hej värmen!

Nu drar jag på två veckors välbehövlig semester! Kommer som sagt inte vara så aktiv här undersemestern men har lagt in några tidsinställd inlägg som kommer ploppa under tiden jag är borta.

Får jag tillgång till Wifi under resan så lägger jag förmodligen upp lite bilder på instagram. Så vill ni också följa med på semester så får ni gärna följa mig på instagram-kontot hemma_hos_tillevill.

semester

Ha det gott! Tar med mig värmen hem, så håll ut i två veckor!

Stor karm

Kommentera

