Konsttryck in the making

Hej alla vänner!

I vanlig ordning så har jag tre miljoner projekt i gång. Vilket är kul men även krävande så klart. Det jag jobbar hårdast med just nu är mina konsttryck som jag håller på att ta fram. De kommer tryckas på ålders- beständigt papper av finare kvalitet, i A3 mått och det kommer tryckas i en upplaga av endast 100 ex.

Dessa två dansande systrar blir först ut och de trycks förhoppningsvis redan i början av kommande vecka. Varje tryck kommer kosta 400 kr men beställer man båda får man dem för 600 kr och då tillkommer frakt om man inte bor så pass nära att man vill hämta dem själv. Maila mig gärna vid intresse på matilda_tornqvist89@hotmail.com.

I övrigt så målar jag även för en utställning som drar igång nu i helgen. Denna ska hålla till ute i Larssons lada som ligger på väg ut mot Taxinge slott. Den varar i tre helger och det är fler än jag som ställer ut så hoppas att många kommer och tittar. Jag kommer inte vara på plats hela tiden men iaf några timmar varje helg. Hojta till om ni tänker titta förbi så kan vi kanske timea!

A3-ballerina A3-ballerina

Ha nu en riktigt trevlig helg!

Stor kram

2 thoughts on “Konsttryck in the making

Kommentera

