Nya familjemedlemmen Sally

Halloj alla vänner!

Nu var det ett tag sen sist igen, men så är det som vi vet mellan varven.

Idag vill jag presentera våra nya familjemedlem för er som inte redan följer mig på instagram. Sally är hälften sibirisk katt och hälften okänt, som det så ofta är. Hon är väldens busigaste, gladaste och charmigaste lilla tjej som tar allas hjärtan med storm.

Om nätterna vill hon helst sova bredvid mig. Men en tupplur tar hon gärna nära husse. Hon är en orädd liten tjej som är modig och vågar gå nära Tryggve trots att han är stor och så ivrig, så ivrig. Jag hoppas verkligen att de blir bästisar snart för som det är nu så äger Sally övervåningen och Tryggve stå dagarna i ända och tittar upp mot trappan och hoppas att Sally ska komma ner. Han viftar på svansen, piper och vill så gärna att Sally ska komma och stryka sig mot honom. Någon som har några matnyttiga tips på hur man kan få Tryggve att lugna ner sig? Grisöron funkar inte! :P

Hur som haver är vi sååå glada åt våran lilla fröken bus och ser fram emot att få dela många, många år tillsammans med henne!

Sally - halv sibirisk katt

halv sibirisk katt

sova med tungan ute och ögonen halvöppna är hon bra på

Stor kram

2 thoughts on “Nya familjemedlemmen Sally

    • Va kul att du trillade in här! :) Tack snälla! Hon är en riktigt härlig katt. Spännande att inte veta exakt vad det finns i Tusse. Säkert en underbar kisse kan jag tänka mig! ;)
      Kram

Kommentera

