Lite tips från tidigare

Hej alla vänner!

Nu har solen äntligen hittat hit fast det inte hunnit bli så varmt. Men visst är det bra gott att känna solens värme på kinden. Jag jobbar sedan två veckor nu och det flyter på riktigt bra. Massa roliga projekt på gång! Sen är det helt fantastiskt att ha lilla Sally hemma. Hon bidrar till massor av skratt och stora lass av gos. Tryggve är fortfarande lite för intresserad för att jag skulle säga att det går helt bra dem emellan. Men det går med myrsteg åt rätt håll iaf. Envisast vinner som jag brukar säga!

Idag fick jag lov att stanna hemma efter ett himla läskigt migränanfall igår kväll. Var över ett halvår sedan jag hade ett sist och detta slog hårdare än vanligt. Började med flimmer för ögonen och svårt att se. Sedan kom huvudvärken och domningar av höger hand och mun och som grädde på mossen så kräktes jag i fyra timmar, innan det tillslut gav med sig. Idag mår jag mycket bättre, men känner mig rätt matt och nästan lite febrig med vissa domningar kvar. Inte kul, men skönt att det är bättre än igår!

Tänkte tipsa om lite gamla inlägg som känns aktuella så här års.

Smarta saftburkar

Piffa med söta isbitar i sommardrinken

Baka enkla dumlekakor till eftermiddags picknicken

Pirr i magen av kräftfiske och kräftkok 

Var kreativ i trädgården och gjut i betong

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fortsatt fin onsdag!

Stor kram

One thought on “Lite tips från tidigare

Kommentera

