Omge dig av inspiration

Känner mig lite djup så här runt lunch efter att ha pysslat runt lite här hemma och puffat till kuddarna i soffan. Jag hör till den sortens människor som gillar att omge mig av budskap, klokhet och inspiration. Vare sig det kommer i form av en kudde, en post it-lapp men så klart allra helst i form av människor. När jag var yngre kunde jag uppleva begåvade människor som ett hot och även känna en stimma avund. Men just de känslorna avtar kraftigt ju äldre man blir. Kanske blir man trots allt lite klokare med åren!

Nu vekar det istället som om jag nästan samlar på att omge mig av människor vars hjärta är på rätt plats, som delar mina grundvärderingar och som mer än gärna får vara inspirationer. För oj vad jag blir inspirerad!

Min uppmaning är att se er runt och istället för att känna avund mot någon/något så låt dig inspireras. Plocka de bästa av olika sammanhang och försök använda det som pusselbitar i ditt liv! Det är ju inget annat än otroligt att man kan forma sitt liv till precis vad man vill.

Glöm heller inte att känna att du duger precis som du är och att du kanske är den som inspirerar någon annan!

ska%cc%88rmavbild-2017-01-16-kl-13-27-26

Min kloka kudde får avsluta detta inlägg.

Love more! Dream big!

 

 

One thought on “Omge dig av inspiration

  1. Meine Laptop-Tasche von Medion, mit Original-Inhalt natürlich, ist mein Lieblings-Accessoire. Sie begleitet mich fast täglich und deshalb habe ich sie auch etwas umpm1tylt.!/photo.php?fbid=s40740546023259&set=o.155527374468321&aeg;type=1&theater

Kommentera

